Dynamic Web Service

CRM

Klantrelaties beheren doet ieder bedrijf. Maar wat is Customer Relationship Management (CRM) precies?

CRM staat voor Customer Relationship Management. In gewoon Nederlands: klantenrelatiebeheer. CRM is een bedrijfsonderdeel waarin de klant en zijn loyaliteit centraal staan. Het verzamelt klantgegevens uit alle onderdelen van bedrijven, zodat iedere medewerker van een bedrijf bij een klantcontact een helder beeld krijgt van de klantgeschiedenis. De medewerker weet ook snel en goed geïnformeerd in te springen op de wensen van de klant, waarbij het resultaat kan zijn dat er meer producten worden verkocht. Maar meestal heeft de versterking van de band tussen klant en bedrijf prioriteit.

crm

 

Meer dan software

Daarmee is Customer Relationship Management meer dan een stukje software: het staat voor een strategie en een cultuur binnen een bedrijf die draagvlak vereist bij de topbestuurder maar ook bij de productiemedewerker. Wel is het zo dat de software de belangrijkste schakel is in het managen van de klantenrelatie. Gegevens over klanten worden in een centrale database opgeslagen en op allerlei mogelijke manieren benut. CRM-software zorgt niet alleen voor eenvoudige verzameling van klantgegevens, het realiseert ook een snellere afwikkeling van processen binnen de organisatie. Dit alles heeft tot doel dat de klant meer service op maat krijgt, het bedrijf efficiënter werkt en tegelijkertijd ontdekt wordt bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen.

Zo zet een e-mail responssysteem binnen een CRM een e-mail van een klant automatisch om in een 'case': de klant krijgt automatisch antwoord met het casenummer als referentie voor verdere communicatie. De organisatie verwerkt de case en is voortdurend in staat over de voortgang te rapporteren naar de klant.

 

 Voordelen CRM applicatie via DWS

 
  • Verbetering van klantbeheer en serviceverlening
  • CRM leidt tot een betere stroomlijning van de processen rondom klantcontact
  • Verhoging van efficiency van personeel
  • Vergroting van financiële informatie over klanten
  • Verkorting van de verkoopcyclus
  • 24 uur /dag  365 per/jaar beschikbaar
  • Wekelijkse updates
  • Telefonisch Servicedesk
  • 99.9% uptime garantie

Kosten

Eenmalig implementatie € 395.-     en     Maand abonnement vanaf € 29.- 

 offerte-button

 

  •  

    seo-logo